onsdag 25 april 2007

"Jag kan ju inte rå för att du har en lägenhet"
okej, som om det inte är för din skull som jag är här.
om du visste hur mycket jag längtar härifrån, men det är för din skull jag stannar kvar.
förstår du inte det?
varför kan _ inte förstå!
fan.
sitt där i ditt skyddande lilla skal.
vi kan ju se hur bra det går när jag inte orkar engagera mig.
när jag också bara tar det som det kommer.
då kommer inget att komma.
då kommer det rinna ut i sanden.

tur att jag har planer med världens bästa storayster.
guuuva jag saknar dig !
jag vill också vara i grekland en månad !

fan, om man skulle säga upp sig o flytta till den röda lilla stugan där hemma ett tag.
hitta ett jobb som städare eller nått. då kan jag gå omkring i fundera på vad jag ska göra med allt, och inte tänka på hur lång tid det tar att gå o kissa, eller hur länge jag haft rast eller om jag har pratat för länge med den gamla gubben i andra änden.
fy fan.

"ska vi prata om det?"

fan va sur jag blir !

Tjingeling !

2 kommentarer:

Anonym sa...

mmmm, finns inget värre än när dom stänger in oss, lämnar oss i en vardag som är så meningslös.... när man vill se så mycket mer.... varför vill dom aldrig lika mycket?

Anonym sa...

ja jag förstår inte, och dom förstår ju inte vad som måste göras heller, sånna där vardags saker. allt skulle trilla isär om inte vi fanns och kunde hålla ihop det hela ! :)