torsdag 26 april 2007

du är inte otillräcklig

jag öppnar mig och vad får jag tillbaka?
känns kasst, verkligen kasst.
skönt att det är helg snart så man kommer ifrån, iaf. för en dag eller två.

vill så gärna att det ska hända något annat, vill inte trampa runt i samma gamla hjulspår dag in o dag ut. är så less på det! jag väntar mig något annat hela tiden, och hoppas, men det händer ju för tusan aldrig någonting.
en fika, en lunch, en biltur, ... men nej, ingenting !
överraska mig !

Veronica, vad ska jag säga.
tack för att du finns.
du är världens bästa <3

jag borde gå o lägga mig.
ska till doktorn imorn.
men jag orkar inte.
har försökt en gång men då hamnde jag här efter en stunds grubblande.
- jaja, ska nog slå på en film o somna i soffan.

Tjingeling !

2 kommentarer:

Anonym sa...

ÄLSKAr dig med jag kan ju fna inte kommentera i din? så fick va anonym ;O) ÄLSKAR DIG JAG brubblar på samma som du ;O) vi stöttar varandra! LOVE *

Anonym sa...

Know what u mean!