fredag 23 mars 2007

va ere för fusk ! medans syrran är i lägenheten i madeira ska jag vara hemma och jobba och ta hand om daisy. fy tusan ! nästa år tänker jag följa med.
eller så skaffar jag också en sambo som har lägenhet där !

gruff, ge mig lite värme innan jag fryser ihjäl.
imorse när vi vaknade så var det massa snö ute.
och tv:n funkar inte för det ligger massa snö på tallriken.
guuva trött jag blir, kan inte vädret bestämma sig ?

nu ska jag iaf duscha, göra mig iordning och ta bilen ner till stan och hämta ut min tågbiljett, och ta ut pengar så jag kommer hem ikväll.
sen ska jag nog gå upp till mamma och tjata på att ta en lunch nere på stan.
och så ska jag hjälpa henne på jobbet.
det är hennes favvo när jag kommer och stör på jobbet ^^

tjingeling !

1 kommentar:

Anonym sa...

fan jag vill att du ska va med mig i madeir ju, men fan jag e knäpp jag vill ha syrran med mig överallt hela tiden, saknar dig alltid, när vi blir stora måste vi bo nära ;) el gifta oss så rikt att vi kan åka till varann när som helst hur som helst, P köpte alla gammla sega spel till mig på playstation, shit elin spela sonic e som å lära sig cykla jag va genast tbax i vardagsrummet i kyrksten med huvudet i barnfotöljerna å kunde alla banor!!! men saknade en "räv partner" pussss