torsdag 22 mars 2007

bara för att jag vet att jag inte kommer få träffa f förräns på söndag så saknar jag honom som bara den, men herreud, vi har väl varit utan varann förr. fast saknaden blir nog större när jag vet att jag ska va helt ensam, och somna ensam och äta ensam både på fredag och lördag. men men, ska jobba hela lördagen och söndagen också så förhoppningsvis så går timmarna fort så han kommer hem snart. hoppas du inte bryter ett ben älsko. imorn ska jag till stjärnhallen och köpa mat inför min ensamma helg, och eftersom jag verkligen verkligen verkligen inte kan laga mat så blir det fem färdiga rätter från findus för 89:- . för sånna som mig så är det riktigt bra ! är i arvika nu, har varit ledig idag och är ledig imorn också, så jag passade på att åka hem till min sjuka lillasyster. var på hennes skola idag och hämtade hem hennes läxor. sen tog vi bilen upp till charlottenberg.. igen, och shoppade, igen... det fick bli ett par skor idag. skopunkten är en himla bra uppfinnig I must say. lovelii !

aja, nene, nu ska lisa och jag bädda ner oss i bäddsoffan framför tv:n knapra chips och snacka skit <3
tjingeling !

Inga kommentarer: