lördag 24 mars 2007

har precis pratat med anna i en timme. ringde till hennes mobil, hemifrån, onödigt när vi båda har comviq kompis för att vi ska ringa gratis till varann precis när vi vill, men är man dum o glömmer laddaren i arvika så är man. fast förresten så är hon värd pengarna jag får lägga ut på räkningen sen. det är alla mina systrar
- min syster är en ängel.

vi har pratat om allt och ingenting, blir lite sur när jag tänker på att jag ska upp till jobbet om några timmar, annars hade jag satt mig i bilen och åkt upp dit nu. så hade vi kunnat sitta på balkongen och dricka vin ändra fram till midsommar.

nu ska jag kila bort till sängen, ska läsa klick och somna, - hoppas det går fort.



1 kommentar:

Anonym sa...

Elin, vilken tur att du ringde henne :) hade ett par mess E du vaken från henne :) Men hur ofta e jag vaken sent numera då? Typ aldrig, hihi. Vill med ha rödvin fram till midsommar med goda vänner. Saknar massor. KRam