fredag 16 mars 2007

det här har nog varit världens bästa vecka.
på en dag, hände det 2 jäklit roliga saker.
och igår, var det fest som aldrig förr på statt.
hade så himla roligt inatt ! Tack jennifer för en toppen kväll.
och alla andra också förståss :)

nu har jag städat mitt lilla bo, och ska snart gå ut till konsum och hämta ut mitt paket från netonnet och passa på att köpa lite onyttigheter till ikväll.
för ikväll ska jag ha en helt vanlig mysig fredagskväll men världens bästa F.
film och skavföttersmys i soffan. mumma ! <3

a just ja, ska till jobbet också, men det gör inte så mycket. ska bli skönt när jag kommer hem ikväll och kan krypa ner under täcket i soffan och veta att det är helg och att jag är ledig.

Lycka till på jobbet ikväll frida, är himlans glad att du fick jobbet !
puss !
Tjingeling !

Inga kommentarer: