fredag 1 mars 2013

Wuhuu!

Fy fasiken va nöjd jag är!
Just nu ligger jag i soffan o snusar och spelar patiens [pasians], men det förtjänar jag!
För vid 10.15 packade jag väskan, snörade skorna och gick ner till gymmet :)
3km på bandet, 2km rodd och minst 3*10 på alla maskiner, vissa återkom jag till och körde fler varv på :) 
Vem trodde för en vecka sen att jag skulle spendera 1,5h i gymmet? - Inte jag i alla fall, jag hade ju mina förhoppningar men trodde inte riktigt på det ^^
Jag har ju tränat till o från sen jag var liten, friidrott, spring, simhopp, gym med pappa, yoga -och det är ju kul, det har jag alltid tyckt men orken har liksom inte funnits, och inte modet heller! Jag tänker mig att jag ska stå där nere helt förvirrad och inte veta var jag ska ta vägen, tillomed nervös att jag inte ska hitta till omklädningsrummet och irra runt helt förvirrad, men allt gick bra :)

- Och inte ett enda anfall! Det har ju också varit en stor nervös-faktor, tänk att vara där nere själv utan Mats o få ett anfall ! Då går jag ju verkligen omkring som en förvirrad zombie, men det gick bra, så då kanske jag klarar det nästa gång också  ^_^

Inga kommentarer: