tisdag 16 oktober 2012

Tisdag vare ja'

Är helt dagvill idag. Bara för att jag var på ett helt annat ställe igår så känns det som det är måndag idag när jag är på rätt ställe :) Hittills idag så har jag varit på nätverksträff med de andra kuratorerna i kommunen och haft ett samtal med en elev. Allting rullar på och jag trivs verkligen! Att jag dessutom hinner ha lunchdejter med gamla vänner gör ju bara tiden i k-hamn bättre :) Imorgon ska jag introduceras på Växthuset, en eftermiddags verksamhetsgrupp för barn med föräldrar med drog&alkohol-problematik. Jag hälsade på några av barnen sist och det gick bra, imorgon ska jag få vara med hela träffen och nästa gång så ska jag vara en av ledarna :) Så härligt att få träffa barn också och inte bara halv-vuxna gymnasieelever^^ Hursomhelst, anfallen har ökat, dosen har justerats, tiden till neuro.psyk har flyttats fram och jag har blivit ännu mer trött, ledsen och arg på hela den här skiten.. Jag vill bara att det ska vara slut på allt det här! Det tär så att hela tiden ha det här i tankarna och att grubbla på hur framtiden blir eller inte blir. Nåja, nu ska jag återgå till att läsa om Motiverande samtal och förbereda mig för mina kommande samtal. ^_^

Inga kommentarer: