tisdag 30 oktober 2012

I'm alive!

Har varit borta ett tag. Jag har 4 skrivna inlägg som bara ligger som "utkast" men när jag tänkt lägga ut dom så ångrar jag mig. För dom är så tomma. Massa text men mest meningslöst babbel. Min hjärna är så tom, jag har ingen inspiration för att skriva, jag blandar ihop dagar och glömmer bort tider, minnet är bra men kort! Hade jag skrivit dom meningslösa inläggen hade jag förmodligen haft bättre koll på vad jag gjort dom senaste veckorna för nu är det bara blankt.
Det är ju ändå lite därför som det är kul att jag har kvar samma blogg som för typ 10 år sedan, jag vill ju gå tillbaka och läsa om vad jag gjorde för ett år sedan, eller för fem år sedan! :] men hela det här året har ju ändå bara handlat om en sak. Där emellan händer det såklart världsbra och tokroliga grejjor men så mycket går åt till den där envisa lille rackaren. 
Pappa kunde vara lite rolig och klämkäck när vi var små och fråga "Vad är det för knöl du har mellan axlarna?" ^^ - Jadu far, det kan man fråga sig..
Jag är så himlans trött hela tiden. Jag önskar verkligen att jag ska kunna lägga det här bakom mig, och det snart!
Jag är så glad att jag har M som 24/7 piggar upp mig, och som säger dom rätta sakerna när det behövs . "Älska mig mest när jag förtjänar det som minst"  har aldrig passat bättre.

Till de kära mina nära;
Det är ständigt krävande det här. Jag gör mycket för Er, och jag kommer alltid göra det, men ha förståelse för att jag har gränser som jag själv inte kan styra över..
Puss på Er! ..♥

Imorgon kommer mamma och möter mig efter praktiken och vi ska på kvällssim på badhuset, lugn rogivande musik, stearinljus och härliga simtag ska bli mysigt.  Jag är livrädd för anfall, of course, men jag får helt enkelt, hur märkligt det än känns, be badvakten vakta mig ^^

Det kanske blev lite deppigt det här, men att vara melankolisk hör faktiskt till litegrann, - Men jag är ju bra på att skratta åt eländet emellanåt också ^_^

Tjingeling!

Inga kommentarer: