torsdag 4 oktober 2012

jag kommer!

Jag lever!

Jag förgyller mina dagar med praktik,

Jag förgyllar fortfarande varenda kväll med mats,

och varenda underbara natt också för den delen också,

Jag sitter på en buss på väg till "krillehöla",

Jag slutar 16 och är hemma igen 16.30,

Jag har fått en tid till en neuropsykologisk undersökning i Uppsala,

Jag hoppas att det visar att mitt minne INTE kommer påverkas av en operation och att det inte har påverkats allt för mycket hitills, jag vet ju att jag blivit snurrig o glömsk men jag hoppas att det är medicinen och att det ger sig, men är det verkligen hjärnan son krympit så är det ju lite jobbigt. kanske, vissa saker i hjärnkontoret får gärna försvinna för gott!

Jag ska gå av bussen nu!



ps. Hörde Ni att Miss Li's låt spelades på Grey's igår? När Bailey fjuffsade inne i jourrummet ^_^



(jag ska kanske komma igång med bloggandet igen?)

Inga kommentarer: