fredag 7 september 2012

it's friday I'm in love!

Fredagmorgon på Uppsala Akademiska. Det finns en chans att dom är mänskliga o kopplar loss mig idag. Annars blir vi kvar hela helgen.. :/

Tre anfall har vi lyckats fått ihop, men alla är "natt-anfall". Då ligger jag "bara" och tuggar och sväljer och spänner kroppen, men dom vill ju gärna ha ett "dag-anfall" också för att se vad som händer med kroppen då. Eftersom jag börjar gå omkring o sluddrar o spänner mig och allt vad jag gör så vill dom helst se och ha så många anfall som möjligt så att man tydligt ser att som utgår från samma ställe -> tumören.

Vad dom hittills, utan någon djupare analys har sett är att anfallen kommer från samma ställe. Sen är det upp till neuro.fysiologen att granska MR-bilderna och EEG och säkerställa att anfallen beror på "förändringen i hjärnan".

Inga kommentarer: