lördag 8 september 2012

Honey I'm home ..♥

Guuva skönt att vakna i våran säng! Att kunna sträcka på sig, kunna sova utan mysbyxor (ville inte vara utan pga kameran), kunna skölja av ansiktet nu när jag gick upp utan att tänka på sladdar o lappar överallt, att kunna krypa upp o snosa på M, klia mig i huvudet, kunna gå runt o vela o leta efter medicinen o inte sitta fast o bara ta sig till toaletten!

Det känns jätteskönt att vara hemma efter den här veckan men det känns också precis lika skönt att äntligen få göra det här!

5 anfall fick vi ihop och det är redan bestämt och remitterat att om inte så länge så ska jag tillbaka och då ska jag träffa en neuro.psykolog som ska göra tester för att kontrollera minnesfunktioner, hur/om jag påverkas av medicin, hur/om anfallen påverkar och huruvida "förändringen" påverkar. Sedan är det operation som hägrar..

M hade match igår och istället för att fotbollsfrua så mötte jag upp en kompis för att fira min utsläppning&hemkomst, vi gick och satte oss på en uteservering och det var så skönt att kunna sitta ute och få frisk luft och rasta benen efter en vecka instängd på ett varmt rum! Innan alltför många timmar passerat kändes det som en sommarkväll, supermysigt! Vi sågs redan vid 7 och inte trodde väl jag att jag skulle vara tillbaka hemma vid 2 på natten men så länge blev det, timmarna flyger fram när man får utsläppningspresent och cola ^_^
Tack Mli! ♥

1 kommentar:

Mli sa...

Tack själv <3 ! Hurra för att du är fri och för all proffsig hjälp i Uppsala!