onsdag 4 juli 2012

Tur&Retur

Nu är vi tillbaka!
Vi har haft våra 2 veckors semester..
Det har varit supermysigt! En vecka i Waxholm och en vecka på Gotland :) på färjan till Gotland blev jag tok åksjuk! Tillslut däckade jag, som tur var hade vi bokade fotöljer på både dit&hemvägen :) hem gick det bättre, vi åkte mellan 01.00-04.00 på natten så först stod jag o förundrades av ett tindrande Visby som försvann bakom oss och ett par timmar sedan så njöt jag av soluppgången mellan alla öar&skär i skärgården, underbart!

Jag bestämde mig första dagen på semestern när vi installerade oss i sjöbon att det inte blir något "telefonande", Nivet, inget facebook eller bloggande eller check in:ande!
Så himla skönt! Varför behöver jag veta vad hon&han&den gör precis just nu?

Nåja, som vanligt har jag massa bilder på från midsommar, (då kom hela familjen upp till mormor&morfar o vi åt gott, 5:kampade och busade), och från våra 2 veckor men det lägger jag upp nästa gång :)

Igår pillade ihop en liten utflyktskorg till mig&mats och så åkte vi  till guppande vatten och njöt på varma stenar. Man måste passa på o lyxa till det även om semestern är slut. Man får supa in varenda tillfälle som kommer att slappna av..

Inga kommentarer: