onsdag 13 juni 2012

Jahaja, uschdå..

igår pratade jag med sköterskan i Uppsala, och hon i sin tur pratade med läkaren och så bestämdes det att jag, from. idag höjer dosen på medicinen.
Och.. Jag har blivit inbokad på en 7-dagars observation där jag ligger kopplad med elektroder 24/7.. Gaaah!
Så i september ska jag göra det. Ska vi slå vad om att jag firar min 25-årsdag, liggandes i en jäkla sjukhussäng fastklistrad med 10 000 trådar?..
I know, jag ska inte vara sur för att jag får hjälp, men vafan!
Vi har ju bokat in London!
Vi ska ju ha en weekend på lyxhotell när jag fyller år! Vi ska SPA:a, o äta god mat o pussas&kramas i Hyde Park och pose:a framför Big Ben..
Om Uppsala bokar detta samma helg, då vet jag att jag fasiken inte har någon tur!
Hon så även, något för mig helt nytt för så har det inte låtit förut; du har ju en s.k opererbar epilepsi, men för att kvala in för att få göra en som operation så måste du ha provat två olika mediciner och gjort en väsentlig doshöjning.."
jaja, så nu måste jag kvala in för att operera bort min tumör!
Va fint!
Kvala in gör man i fotboll, o hockey, o tennis! Men det här är ingen lek! Jag vill inte behöva kvala in! Jag menar, hur ska jag lyckas tävla mot, o slå dom som verkligen, lider av sina tumörer, som ligger på dödsbädden och inte överlever utan operation!
Det händer inte att jag kvalar in..

BTW. Hade jag ännu ett anfall på jobbet igår, men att jag står framför kunder, eller klienter för all del, som en jäkla fågelholk, det hjälper inte i kvalet..
Men jag är inte bitter! Aaldrig!

Inga kommentarer: