onsdag 18 juli 2012

mittwoch!

Nu är den här! Dagen som vänder på veckan o gör så det rullar utför, mot mål ----> helg!
Egentligen skulle jag varit ledig även fredag men snäll som jag är så tog jag Friedas pass åt henne :)
Såå, jag lovar, det händer absolut ingenting hos mig just nu. Jag jobbar, får anfall o sover i 100 år! Idag hade jag ställt kl. på 9, det kändes ju rimligt eftersom jag somnade innan 12 inatt men neheråå! Jag vaknar innan kl o stänger av den o vaknar nu! 1,5H innan jag ska vara på jobbet.. O jag som skulle hinna äta!!!

Nåja, helgen som precis passerade spenderade vi i A to the A. Vi susade iväg när jag slutade jobbet på lördagen och kom fram lagom tills Frida plockade ut potatisgratängen ur ugnen och kunde duka fram min egen skivade rostbiff som jag så fint gjorde iordning på jobbet :) Det var så fint uppdukat när vi komnonvin-stämningen infann sig direkt så vips så var det slut o vips så var Frida&jag nere på Bryggan! Där stormvindade jag efter Frida o sen var det dags att gå hem..
- O nu är det dags att gå upp!
Tjingeling!

Inga kommentarer: