måndag 16 juli 2012

can't get you out of my head

Fan! Jag drömmer så otäcka drömmar!! Jag har varit vaken en timme o den flashar upp framför mig hela tiden o jag kan inte släppa den där otäcka känslan.. Gaah!
Vill somna om så jag slipper tänka på skiten men jag somnade ju redan vid 9 igårkväll så jag är ju för tusan pigg.
Blä!
Fasiken för måndagar o fasiken för jobb! Jag hade verkligen velat att mats kunde stannat hemma iaf en liten stund extra nu på morgonen så jag kunde få snosa in mig i nacken på honom o lugna ner huvudet..

UPDATE
jag somnade om en timme senare. Och drömde ännu värre än innan. Hemskt! Riktigt panikskräckfilmpsykosläskig. Nu känner jag mig tröttare än innan jag däckade för 12 timmar sen, men jag tror jag måste komma upp ur sängen. En kall dusch o frulle kanske gör susen.. I em. blir det jobb..

Inga kommentarer: