lördag 26 maj 2012

it's friday I'm in love!

Jag köpte ju ny telefon i veckan o då finns det ingen "blogger-app" att ladda ner så nu är det jättebökigt att skriva och det går inte att lägga in bilder.. Men men, nytt ska de va o helst dyrt också för då funkar allting ännu sämre, men guuva bra telefonen är! ujujuj!
Nåja.

Fredag, jag har hållit mig inne mest hela dagen, har tvättat o läst o lite sådär, efter lunch cyklade jag dock ner till stan o köpte mig en liten blus som jag ska ha imorgon. Imorgon fyller än gammal vän, och granne, år så vi har bokat bord på en mongolisk restaurang :) så jag&Veronica&Therese&Evelyne ska göra krillehöla osäkert imöra >_<
Ska bli superkul att träffas allihopa o äta o dricka gott :)

Vilket vi faktiskt gjorde ikväll också, var hemma hos Göran&Emelie och där bjöds det på grillat, toppenkväll!

Nu kvittrar fåglarna för fullt utanför fönstret så det är dags att stänga igen dom små blå :)

Inga kommentarer: