torsdag 31 maj 2012

Hej Hej Hallå dagboken! (som Bert skulle ha sagt^^)

Jag har förstått att även när det står still här så kommer ni tålmodigt tillbaka dag efter dag. Hoppfulla och sprängfyllda med förhoppningar om ett nytt inlägg och ännu en insyn i pepplas härliga vardag! ^_~

O jag kan stolt berätta för Er att vardagen är just nu trevlig! Hela den här kursen vi läser nu har varit superlång, supertråkig och man bara väntar på att få sätta tänderna i den supersvåra tentan..! -O vet ni vad? Jag har gjort den! Jag, Elin, har gjort klart tentan TVÅ veckor innan den ska in! O igår satte jag mig o gjorde dom andra j***a uppgifterna som också ska in! Spå skönt! Jag brukar ju alltid panika dagen innan skiten ska lämnas in, men inte den här ggn!
/Supernöjd Tjej!

Igår var jag o hälsade på min praktikplats, men det får jag skriva om sen för nu är det dags att lämna nästet o sätta på sig facet!

Tjingeling for NOW!

ps. Ni kan väl lämna ett litet hej nu, när jag liksom gjort er så glada ^_^

2 kommentarer:

matilda sa...

haha! duktig du är! både på skola och på bloggeri :p

Linnea sa...

Läste på FB om att springa milen! KLART DU KAN! :) är det tjejmilen du ska springa?