måndag 16 april 2012

Hope!

Jag är verkligen nervös idag.. Fick ett brev för två veckor sen att min läkaren i Uppsala ska ringa mig idag.. Jag tror att hon bara vill veta hur det går men jag vet inte säkert.. :/ Jag är orolig för att jag inte kommer komma ihåg vad jag ska säga, hur det har varit, hur jag har mått, hur anfallen har sett ut, ja, allt sånt..

Gaah! Varför kan det inte bara försvinna! Ett jävla år har passerat med den här skiten o jag vet att det inte kan försvinna men kan det inte bara bli bättre så man för några dagar slipper tänka på obäket?

Blä!
Nåja, snart kommer finaste Mats hem på lunch och då ska jag kramas o lugna ner mig lite.. Jag har tappat bort lappen men jag har för mig att det var i eftermiddag hon skulle ringa så jag ska försöka lugna nerverna fram till dess..

Inga kommentarer: