tisdag 24 januari 2012

Jag har väldigt ofta det senaste året fått höra att jag är en s.k bith.
Well, så är inte fallet. 
Det är bara det att jag tänker inte vara trevligare mot Dig än vad du är mot mig, och är du otrevlig mot mig tänker jag vara otrevlig mot dig. Är det så konstigt egentligen?
Jag har väl alltid varit en såndär liten benig tjej som är snäll och söt och som inte (vågat) sagt emot när jag tycker att något är fel eller när någon beter sig dumt.
Det har ändrats.
Jag gillar inte puckon och idioter som inte vet bättre och som inte vet hur man beter sig, och vid vilket tillfälle.. Jag menar, är det någon som gillar puckon? (vad nu ett pucko är)..

Jag är nog inte mycket bitchigare än någon annan, det är bara bilden av mig som liten&söt som förvånar Dig och som gör att Du anser att jag är en bitch, för att jag numera vågar, och vill, säga emot,- för Du hade inte förväntat Dig det från någon som mig.

Jag är himlans snäll mot dom som jag bryr mig om och tycker om. Jag är (ibland lite väl)  mammig och omhändertagande och välkommnande. Hos mig/oss finns alltid mat, sovplats, kramar och axlar och både stjärterum-&-hjärterum ♥ 
- och det är ju synd för Dig att Du väldigt sällan får se det eftersom det oftast är vid fel tillfällen vi möts. Exempelvis vid dom tillfällen som du vågar säga lite för mycket och alltså passera gränsen för vad som är okej.

Bjud in och lär känna mig istället, så lovar jag att vi kommer ha väldigt mycket 
 trevligare och roligare nästa gång vi ses!


Tjingeling!



 








Inga kommentarer: