torsdag 26 januari 2012

Helskottaskitnatt!
Usch, inatt hade jag en såndär hemsk mardröm igen, dom har varit borta ett par veckor men inatt var den tillbaka.. Det kvittar om jag liksom vaknar och sen somnar om igen så är jag right there, right back.

Det är alltid folk som dör, oftast min familj, och jag står ensam kvar med paniken. Försöker leta och springa runt för att hjälpa dem. För att få bort dom djävlarna som gör det.
Inatt var det bara en dom dog, M..
Jag kände förtvivlan, paniken, stressen, ångesten, skriken, det fruktansvärda..

Det var först vid 11 som jag kände mig pigg nog att slå upp ögonen, leta fram mobilen och ringa finastebästaste M <3
Så fort jag hörde hans röst kom tårarna och lättnaden. Han berättade att det är inte jag, det är medicinen. Tröttheten är inte min lathet, det är medicinen.

Prutt! Idag blir en lång dag, måste ju tyvärr försöka plugga, men känner för en promenad.
- Vill gå i Bjurtjärns-skogarna och inte på jäkla-karlskoga-asfalt!

Tjingeling!

Inga kommentarer: