fredag 4 november 2011

It's friday I'm in love!

Det blev en bra dag!
Jag somnade om efter X-antal nyhetssädningar och lite frukost imorse.. När jag vaknade till liv igen så bestämde jag mig för att ta med hemtenta-väskan (innehåll; dator, kollegieblock, pennor, stenciler och 5 böcker) och lite lunch och gå ner till mamma :)  när jag kom dit så fixade jag lunchen, - en jättegod lax,spenat och pasta röra och så bjöd jag mamma på det.

Jag kände mig inte alls sugen på att hemtenta nått men efter lite lirkning fick mamma mig att slå upp datorn och böckerna och på ett par timmar hade jag faktiskt gjort två uppgifter :)
Nu känns det bra och jag kan faktiskt njuta av att det är fredag idag, för jag trotsade ångesten och jobbade på riiktigt bra!

- tack mamma, du är bra!
och tack för att jag får bollplanka dig! <3

Ikväll blir det tacomys, såklart!
Lyckosmig!

Tjingeling!

Inga kommentarer: