torsdag 10 november 2011

Fin finare finast!

Jag har verkligen världens finaste kille!

Inatt har tydligen varit en orolig natt för mig.
Jag minns att M väckte mig en gång och gav mig vatten, men när jag pratade med honom nu så väckte han mig typ 5 gånger för att jag skulle "lugna ner" mig.. Otäckt att jag inte minns det..

Imorse hörde jag inte hans alarm heller. Och då, ska ni veta, så var vi ändå iväg och köpte en riktig alarm-klocka förra veckan som står och dåånar ut sin vräkiga morgon-tuta bortifrån byrån, isället för att bara köra på mobilernas ringsignaler, så jag måste ha varit heeelt borta...!

- tur för mig att han ändå kom och pussade på mig innan han gick, det är tydligen det enda som kan väcka mig ^^

Nu fick jag precis ett sms också, han vet vad jag gillar och behöver sånna här dagar; "Du ligger ju så bra till på tentan så ta en pluggfri dag idag!
SLAPPA, det är en order! Kolla lite sexandthecity typ.. :)"

Såå, tentan får vänta ett litet tag, nu ska jag göra som världens bästa kille säger, SLAPPA! och försöka undvika den oundvikliga ångesten som kommer av att undvika tentandet.. ^^

Tjingeling!

Inga kommentarer: