måndag 11 juli 2011

Måndag!

Frukost i sängen, framför nyhetsmorgon
- innan det är dags att somna om igen^^
idag är jag ledig och jag ska njuuuta hela dagen för sen är det dags att jobba tis-lördag..

Innan jag somnar om måste jag såklart tala om att Putte i Parken har varit underbart! Och självklart var det The Ark och Håkan som förgyllde min festival!
The Ark var lite sorgligt, eller ja, mycket sorgligt! Var ju faktiskt sista gången jag såg dem, men det var självklart superbra och en proffsig show också!
Och Håkan, underbara underbara Håkan, precis som när vi sågs i mars så blandade han gammalt och nytt i en härlig och fantastisk kombination.
- och att få lyssna på så fantastisk musik med så fantastiska vänner är underbart! Sötaste Humle! <3
Och fina fina M, tack!
(Han överraskade med världens finaste Håkan-tröja innan konserten!) - du får till det varenda gång snyggo, du ÄR bäst!
Ååå! Ingen gör mig så glad som du!

Nu ska jag äta upp smörgåsen, dricka upp juicen och sänka volymen på nyhetsmorgon så man lungt och skönt vaggas in i en ny liten dröm&sovtajm^^

:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det låter som du har haft en underbar helg =D . Ha det så bra och sov gott.
kram Eva-Lena