onsdag 6 juli 2011

du kommer aldrig att förstå

Men Hej allahopa!
återigen har det stått still här men det har verkligen inte jag gjort!
Vi hade en uuunderbar midsommar ute i Waxholm med mormor&morfar, mamma&pappa, frida&alexis, anna&peter, Sagis, Lisa, madde :)
efter midsommar så spenderade vi ett par dagar jobbandes här hemma i karlskoga och i torsdags så  dök anna&peter+Sagis upp^^
Saga hämtades upp av mormorMonica på fredagsmorgonen och då satte vi oss andra i bilen och åkte iväg till Göteborg!
Vi lånade en heeelt perfekt lägenhet av ett par supergulliga killar i Göteborg 300m från Ullevi och så fint^^
Vi mötte upp resten av The Big 7-gänget, Emma&Peter och Jeppe och sen var det tametusan dags för Iron Maiden!
Ååå! Vi hade sjuklig bra platser och hela konserten var amazing!
Efter första rockkvällen så blev det tp och öl hemma i lägenheten och lördagen spenderades på Världskultur Museet, Universeum och med god mat^^
Och efter en helmysig lördag med en de rockinslag så somnade vi och vaknade gott på söndagsmorgonen, vetandes att "ikväll är det fanemig dags för The Big 4"!
Oh My God!
Awesome!
Amazing!
Fantastiskt!
Sååå bra!
Metallica baby!

Jag är så jäkla nöjd med den här helgen, helt sjukt galet bra!
Tack M för allt! du är bäst!

Den här veckan är det PIP och vi har självklart biljetter dit också^^
såå, nu väntar jag bara på att M ska komma hem från jobbet så vi kan köra igång festivalveckan, ååååhåååhåkaaaan!

Jag vet att det blev ett jäkligt flummigt inlägg men jag blir helt upprymd när jag tänker på vilken jäkla helg vi har haft, vad vi var sett liksom, o allt på ynka två dagar.. crazy, amazing!

Det kommer komma bilder både från 5-kampen o alla lekar och påhitt från midsommar och även från konserterna men just nu hinner jag inte.
Inläggen kommer också bli mer regelbundna igen.
Men jag har ju haft ganska mycket med både mig själv och allt roligt (och bra som händer utanför mig sjäv) men det kommer.
Nästa vecka börjar mina 4 veckors sommarjobb.. hoppas allt sitter efter min två veckors introduktion..

Ses vi på PIP?

Take care!

Inga kommentarer: