tisdag 31 maj 2011

spänks!

Jag fortsatte ringa och kom tillslut fram till en jättetrevlig läkarsekreterare på Neurokirurgen och jag fick min tid! Wiehuuu!
Hon skickade kallelsen till mig i fredagseftermiddag och idag fick jag hem den^^
såå, den 20/6 kl 10.30 ska jag träffa doktor Hans. Tack!

Jag har haft en himlans mysig helg :)
på lördag förmiddag tog jag&m en liten tur till Gyttorp och kollade på loppisar, det var inte så mycket att hänga i julgranen men vi fick en mysig utflykt iaf :p
På eftermiddagen åkte vi til Kristinehamn och hämtade upp lillasyster-lisa som ville komma till oss eftersom vi är hennes ljus i tunneln^^

- Och som ni allihopa vet, det är jag säker på att ni vet, så var det ju Champions League final i lördags så vi, sportfånar som vi är, ringde och bokade bord, vid en tv, på Harry's..^^
Så på kvällen mötte vi upp mattias och peter från mats jobb och så gick vi ner och åt lite mat och drack massa cola och kollade på fotbollen :)
 Det var trevligt^^

Eftersom lisa bara är 17 än så länge så fick vi inte stanna o svänga våra lurviga så vi gick hemåt vid 23 och väl hemma så började lisa och jag spela vänd-åtta.. kortspelet ni vet.. och vi kunde inte sluta.. 
vi satt till kl 6 på morgonen och spelade, vi räknade lite på det och vi kom fram till att vi har spelat runt 200 omgångar under helgen för vi fortsatte hela söndagen och även måndagen..

Igår försov vi oss så det blev ingen skola för lisa, och det ledde till att det inte blev något tentaskrivande för mig igår så därför ska jag sätta igång nu. det är en klurig en så jag måste ha full fokus och tankarna right in the boooks!

Tjingeling!


Inga kommentarer: