onsdag 13 april 2011

whinesday

Jag orkar inte, jag orkar inte tänka och jag orkar inte göra någonting.
jag vill verkligen att det här ska sluta nu..
De små anfallen fortsätter med jämna mellanrum och det känns fasiken inge roligt..
blää..
jag hoppas det ger sig till nästa vecka för jag måste komma iväg till univ. innan ångesten över att ligga hemma äter upp mig!

jag kan inte stanna hemma dom dagarna jag ligger i tokfeber eller magsjuka utan att få ångest o den här jäkla "sjukdomen" som man liksom inte ens kan ta på eller vet vad det är gör det inte lättare att stanna hemma... men jag vågar inte åka iväg när jag hade ett stort anfall i söndags o dom småjäklarna fortsätter.. jag orkar inte, är tröttare än någonsin o varje anfall gör mig ju liksom tröttare och tröttare..

jag vet att det är ett massa gnäll o tjat om detta men det känns fasiken så jobbigt just nu.
den här veckan suger.. 
ikväll kommer iaf Frida hit och då kan vi ligga och slappa tillsammans medan mats är iväg o tränar och sen kan jag vila med finaste mats armar runt mig hela natten ♥♥

I will try not to whine..

4 kommentarer:

Anonym sa...

INGEN tycker du gnäller ! va fan VEM SKULLE inter göra det om man fick så där ! Tänker på dig ..... Vi får opaps dom ringer snart från uippsala. ! LOVE YOU // virre

Linnea sa...

Åh Elin vad du har det käpigt! Jag lider med dig, jag hade också likande anfall under min högstadie tid som tydlgen bara var psykiskt relaterade, vilket inte dina är. Hoppas Uppsala skyndar sig!

Anonym sa...

Håller tummarna för att du snart ska få hjälp mot anfallen <3 Och du vännen när man mår så där dåligt så har man rätt att gnälla, och det får man göra MYCKET <3 <3 <3 Tänker på dej <3
Många kramar Eva-Lena

Elin sa...

Tack så mycket hörrni! <3
KRAAAM!