torsdag 14 april 2011

Dubbel-Japp!

Det är inte fyllan som värmer bäst, det är när man har jäkligt trevligt sällskap av världens finaste människor! ♥

Vilken underbar eftermiddag och kväll det blev igår! :)
jag skrattade konstant från att Frida kom tills vi somnade inatt! :)
hahaha!
Det känns som evigheter sen som jag bara hade roligt så många timmar i sträck utan att en enda otäck tanke dök upp! Tack underbara Frida och Mats!
Kärlek!

Jag stod och fixade med maten när frida kom igår vid 18-tiden, vi slog oss ner och snackade massa strunt och flamsade tills maten var klar och mats åkte iväg på träning. Efter ett par timmar vid köksbordet så tog vi en promenix ner till näset där vi tänkte kolla på gubbarna som tränade men vi kom lagom till de var färdigtränade så vi satt och kollade på änderna och sen åkte vi med mats hem. Väl hemma så slog vi oss ner vid köksbordet igen och fördrev ytterliggare några timmar skrattandes, innan det var dags för oss allihopa och göra oss iordning för natten och krypa ner i sängen, 
- självklart sov vi allihopa i vår säng, och trängdes hela natten :p
Underbart!

Imorse vaknade jag vid 9 och satte på nyheterna och sen väckte jag frida^^
Sen gick vi ut på en morronpromenix som avslutades på kronis där vi handlade frulle och sen gick vi hem och åt en brakfrukost. 
Vid halv 12 gick vi iväg till bussen och så åkte frida mot karlstad.
Som tur är kommer hon och världens finaste hundar, cindy, ester och daisy tillbaka hit på lördag och då blir det ännu mer mys och flams :)
Lovlii!

Tjingeling!

Inga kommentarer: