tisdag 12 april 2011

when it comes to you

idag är en slappisdag.
jag vaknade runt 9 och låg kvar i sängen och spelade patients till 10.30.^^
Jag pratade med mamma en lång stund igårkväll och hon påminde mig om att komma ihåg vad läkarna sa innan jag lämnade sjukhuset, "stressa inte upp dig, och oroa dig inte".. Vet ni hur svårt det är när man heter Elin? Shit, det finns ingenting som inte gör mig orolig! Verkligen allt snurrar i huvudet tusentals ggr innan jag bestämmer mig för något och bara det att stanna hemma från en föreläsning en dag får mig att få tokångest.. men jag måste jobba på det, jag måste verkligen lära mig att tänka i helt andra banor och på ett helt nytt sätt för o bli av med oro-tänket.. jag får ju liksom inte oroa mig..

Efter att jag gått upp så hoppade jag ner i promenixskorna och gick iväg mot nobelspåret, när jag kom hem hade jag tagit mig en tur på 5,5km.^^
Det blev en lagomt kylig dusch när jag kom hem och efter det lite lunch o nu sitter jag o slappar framför eurosport, det är herrarna som kör finalen i artistisk gymnastik, imponerande som tusan!
Tjingeling!

2 kommentarer:

MLee sa...

Dela gärna med dig om du kommer på hur , för där är vi helt lika. Kram Em

Frida sa...

hääärligt att du är ut o löp elin.
snart kommer du finna lyckan i att bänka si så där runt 60 kg, jag väntar med spänning på den dagen. men jag vet att den kommer! hahaha
<3