onsdag 9 mars 2011

Två lyckliga dårar

- Vi ska skratta åt små ting ingen annan skrattar åt..

Oj!
Hela helgen har passerat och halva veckan också, skönt! Nu är vi på rätt sida igen :)
Veronica&jag i fredags
Helgen var bra, i fredags var jag och veronica nere på stan och inhandlade kläder, smink och drink-innehåll. 
Sen vid sex-tiden fick jag skjuts hem till veronica, pär och alla godingar och så hade vi tacomys och sen åkte jag och virre hem till mig och så gjorde vi oss iordning och blandade finfina drinkar och pratade om allvarliga saker och skrattade åt roliga grejjor^^  sen avslutade kvällen med ett par spännande (och sena) timmar på Harry's :)


På lördagen slappade vi och på kvällen gick mats och jag ut och åt och avslutade såklart med mello-mys här hemma
Jag provade åka skridskor^^
och i söndags så hämtade mamma, pappa, lisa och sagis upp mig och så åkte vi till Örebro och mötte upp Anna&Peter och sen lekte vi en hel massa timmar på Lek&Buslandet :)
Det var superroligt och jag och Sagis sprang omkring som två små tokar och åkte rutchkana och hoppade i hoppborgar och lekte i bollhav :)

Tyvärr så började jag må lite illa efter att vi ätit där och det avslutades med sängliggande och lite sånt där mag-sjuke-kraffs, nivet, när jag kom hem :/

Men lisa följde med mig hem och sov här iallefall och på måndagen mådde jag lite bättre så vi pluggade lite svenska och lite sånt där och så sov hon kvar på måndagskvällen också. 
På tisdagsmorronen så skickade jag iväg henne till skolan och mats, sen kröp jag ner i sängen några timmar igen innan det var min tur att åka iväg till skolan^^

Idag vaknade jag vid 10 men låg kvar i sängen till 11 och sen gick jag iväg och solade en sväng, och brände skinkorna.. Himlans oskönt alltså.. men men, jag vet ju att det där med solning inte är min kropps cup-of-tea så jag får skylla mig själv :p
- jag tänkte att om jag värmer upp kroppen lite nu innan sommaren med fejk-sol så kanske det finns en chans att jag blir brun när jag slappar på stranden i sommar men jag tror det var en lönlös tanke.. 

Nåja, om man skulle försöka läsa lite om den moderna barndomen nu då kanske..

Tjingeling!

Inga kommentarer: