tisdag 15 mars 2011

tack!

Fy bubblan vilka fina vänner jag har!
Tack för alla uppmuntrande ord :)
Det är faktiskt ruskigt tråkigt och ligga i den här rangliga lilla sjukhus-sängen hela dagarna och då piggar allas fina ord upp ganska mycket :)
Mats den lilla godingen gjorde vistelsen, om möjligt, ännu tråkigare igår när han kom med 4st skolböcker som jag behöver läsa.. :p
Nåja, det är ju lika bra och få det gjort och plugga lite medans jag ändå bara ligger här, det här är ju för tusan inget spa liksom! (vilket man kunde tro en sväng idag när dom talade om att jag fick duscha.. men det ska inte vara så lyxigt så det finns varmvatten inte!)

Tack igen alla finingar! <3
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

Elin Wahlgren sa...

Inget varmvatten?! Va är det för sjukhus vi har?! stackare. Jag hoppas du blir bättre snart! <3 och att jag får se dig i eftermiddag! puss!

Sis sa...

Vi ses imorgon vännen! Jag tänker på dig <3