torsdag 10 februari 2011

torsdag

Hej hopp!
Här sitter jag vid datorn och känner mig nöjd.
faktiskt.
Jag började dagen med att ringa bokus och avbeställa en bok som aaaldrig kommer, sen betalade jag en saftig faktura från bokus på böcker som (tyvärr) kom och sen har jag skrivit på hemtentan.
uppgift 2 är roligare för boken är både nyare och intressantare vilket gör det väldans mycket enklare att läsa och förstå och iaf ha ett humm om vad tusan jag ska skriva..
jag är inte supernöjd med innehållet jag skriver, men det kommer jag aldrig att bli med något jag gör för det känns alltid som att jag skulle kunna skriva om det men då skulle jag aldrig bli färdig. jag får iaf ner något på pappret och det gör att jag känner mig nöjd.

om en liten stund kommer veronica förbi och hämtar lite filmer som vi lånat och sen ska jag sätta mig och skriva en stund igen. kanske hinner klart idag, annars har jag imorgon på mig också, och faktiskt hela helgen också men jag skulle vilja vara ledig i helgen, sådetsåå!

kanske skulle klämma i mig lite mat också, igår skrev jag så intensivt så jag glömde bort att äta, det var först när mats kom hem från jobbet vid halv 4 som jag kände att jag var lite småhungrig..

nåja.. 

Tjingeling!

Inga kommentarer: