fredag 11 februari 2011

it's friday I'm in love!

Japps!
Härliga härliga härliga fredag!
Klockan är precis 12 och jag tror baskemej att jag är färdig med tentan!
jag har med alla begrepp och jag har läst igenom den och känner att "aaa, nu får det vara bra", sådetså!

imorse vaknade jag av att mats låg och viskade i mörkret, "duu, jag stannar hemma med dig idag"
jag blev alldeles pirrig, det var precis som för 1,5 år sen när vi låg i fridas säng på Gunnarskogs gränd och mats bestämde sig för att inte åka tillbaka till norge på måndagmorgon utan ringde och sjukanmälde sig istället, eller skyllde på inställda tåg. dom dagarna var dom bästa, när man fick en dag extra, barasådär^^

såå, nu är tentan skriven och jag ska styra upp lite lunch till oss..
- tänk att skolkning kan vara så mysigt ♥

Inga kommentarer: