onsdag 12 januari 2011

kau's

Japp nu känner jag mig lite förvirrad, nervös, förväntansfull och glad!
Igår ringde jag till KAU och fick tala med en väldigt trevlig dam.. Eftersom termin3 börjar i örebro på måndag så ringde jag henne och frågade om jag skulle registrera mig i örebro på terminen eftersom jag inte vet än om jag får byta till karlstad och det vet jag inte förrän om 2 veckor när jag får tillbaka tentan, o då har ju terminen i karlstad redan börjat. Men hon tyckte inte jag skulle registrera mig i örebro utan hon tyckte att vi skulle anta att jag får godkänt på tentan, och skulle jag inte få det då var det inga problem utan det löser vi då! och så skrev hon in mig på terminen i karlstad :)
Så idag är min sista dag i örebro och sen får jag 1,5 vecka ledigt med uppvärmning inför bytet, wiehuu! :)
Nu åker jag och redovisar!

Tjingeling!
Published with Blogger-droid v1.6.5

3 kommentarer:

Elin Wahlgren sa...

Då kanske vi äntligen hinner ses nått? :) <3

tilda sa...

wow. då kanske vi springer på varandra i skolan nån gång :P

Elin sa...

jaharu tilda det gör vi nog, och det vore ju lite trevlig :)

japps elin, jag ska försöka få lite tid över, jag behöver nog lugnas ner lite under veckan för jag kommer va toknervös! <3