fredag 14 januari 2011

Ever since we met you've had a hold on me

Jag tror att det här kan vara en bra dag..

Jag är uppe och påklädd och ansiktet är på, snart kommer M och hämtar upp mig och så ska vi iväg och äta lite lunch, det blir sushi :)

Igår var sista dagen i örebro, och det kändes bra men konstigt. Egentligen vet jag ju inte vad jag har gjort, nu är det bara och hoppas på att det rullar på åt rätt håll och det inte blir något krångel med bytet och att det vi har gjort i örebro stämmer överens med det dom gjort i karlstad så jag inte känner mig helt lost och borttappad.. Men än så länge känns det bra :) lillasyster frida ska läsa A-kursen i sociologi nu så vi kommer plugga tillsammans första terminen och det kommer ju bli hur roligt som helst! Den kursen var den första kursen som jag också läste i k-stad :)

Nu ska jag ta vändan i lägenheten och kolla så inte plattången är på och kolla så spisen avstängd :p

Tjingeling!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: