söndag 12 december 2010

shake it up

Hej o hallå allihopa!
Här har det stått still, men verkligheten har inte gjort det..

det har varit en fullsmackad vecka med långa dagar i Örebro hela veckan. Vi har ett projektarbete som det hade varit väldans skönt att ha blivit klara med i fredags, men trots att jag jobbat häcken av mig både på plats på universitetet och hemma på kvällarna så fick inte gruppen ihop det.. hade kanske varit skillnad om hela gruppen lagt lika mycket tid på arbetet som jag har gjort... hmmms...
men, vi ska in på tisdag och göra slut-touchen på det och sen är det jullov! 

i veckan var det begravning också.. det var bland det jobbigaste någonsin.. en bortgång som kom alldeles för tidigt. det var oväntat och det är orättvist. jag känner för mina vänner som behöver gå igenom det här..♥

Inga kommentarer: