söndag 12 december 2010

Tredje advent..


"När tredje ljuset brinner
står julens dörr på glänt
och alla männskor glädjas
att fira få advent."

jag har inte tänt ljuset i staken än. m är iväg och jobbar idag så ikväll tänder vi ljuset och njuter av skinkan som vi ska griljera ikväll^^ 

idag har jag hunnit med en iskall men solig och fin promenix, och sen lite lunch :)

o nu har jag precis kollat igenom kursplanerna och kikat på om de har läst och gjort nått i karlstad som jag har missat men kursplanerna ska ju stämma överens och när man läser planerna så tar dom upp ungefär samma saker. Skulle det komma nånting på kau som jag redan läst i oru så är det ju bara bra, då kanske jag kan klämma in några extrapoäng^^

shit, pirrigt och byta! men jag är säker på att det kommer bli bättre! Det är ju i Karlstad som jag har velat läsa hela tiden men inte tagit mig hela vägen in, så det blev en liten omväg förbi örebro. men nu kommer jag dit jag vill vara. det passar mig bättre, + att lisa går i gymnasiet i k-stad så då kommer man kunna träffa både henne och mamma på dagarna och det passar mig perfekt! :)

förresten så är det ju bara 2 år kvar så nu är det bara o köra! 
;)

Inga kommentarer: