måndag 4 oktober 2010

mârtens helg!

Yes, första helgen i oktober har passerat, och det betyder att det i helgen var mârten!
Himlans trevligt! 
Hela arvika är fullt med folk och hela arvika luktar kålsoppa^^

Det var så mycket folk så det var svårt att komma fram, men vi fick med oss lite rökt älgkorv och ett litet smycke hem iallefall :P

Nu ska jag äta lite pizza som finns kvar sen igår, vi fuskade lite när vi kom hem från arvika igårkväll och köpte såndära snabb-mat, men det var det värt, himlans gott alltså!
och efter att den är uppäten så får vi se om jag spelar lite Wiii - Mario Kart, eller om jag lägger mig i sängen och läser lite rättsfall och såntdära viktigt^^
Eftersom det är kanelbullens-dag idag så ska vi baka när m kommer hem, och sen ska vi njuta av de nybakta bullarna till "det okända", åååh, det kommer bli en alldeles-toppen-toppen-kväll!
lovliii!


Tror du på spöken?

Tjingeling!


2 kommentarer:

AnnaIda sa...

Jag tror på spöken! Eller ja, det övernaturliga, jag är helt övertygad om att jag har påhälsning från andra sidan ibland. :)

AnnaIda sa...

Jag tror på spöken! Eller ja, det övernaturliga, jag är helt övertygad om att jag har påhälsning från andra sidan ibland. :)