måndag 4 oktober 2010

Crazy for you

Hej hopp!
Den här dagen började med ett härligt och underbart tandläkarebesök!
Jippiejay! wiehuuu!

neee, allvarligt så roligt var det inte, jag fick inte ens en bokmärke när jag var klar.
och inte bananlack heller ens..
allt var bättre förr, eller mycket iallefall, och med förr menar jag på den tiden jag var liten, inte vuxen, barn!

jag har iallafall bestämt mig för att jag vill sluta snusa, vi får väl se hur det går, kommer kanske bli lite smått tokig, och kanske gråta en skvätt emellanåt, och kanske misslyckas lite då-o-då, men det gör inget, det ska iallefall inte vara lika mycket snus som det varit nu. punkt!
och, jag snusade inte på hela dagen igår, och har inte gjort det hittills idag så det börjar bra. Yes indeed :)

Tjingeling!




Inga kommentarer: