onsdag 25 augusti 2010

Wednesday

Hmm...
jag undrar vad man ska hitta på idag..
tyvärr kom jag ju upp ur sängen väldigt mycket senare idag än vad jag planerat, men kvällen igår var jobbig.. jag bävar för att den här hösten ska bli som förra årets.. 
Den kan omöjligt bli så konstig och märklig, för nu är ju allt bra
Jag bor, har min plats, har min bästaste M, jag pluggar-äntligen,jag får jobba om jag vill..
jag sover inte helt planlöst hos f eller i huset, jag blir inte osams, jag känner mig hemma.
- men ändå kommer det krypande, otäckt fort och läskigt igenkännande..
det kanske helt enkelt är som farmor sa härromdagen, hösten och våren är det värsta, på somrarna och de ljusa vinterdagarna går det bra.. 

jag kan inte förklara det, och jag är glad att jag inte behöver det för dig heller.
vissa dagar är riktigt jobbiga, och det går inte att förklara varför..

Inga kommentarer: