fredag 20 augusti 2010

it's friday, I'm in love

Ååååh!
igår vid 22-tiden så rullade bussen in i karlskoga och jag var hemma igen.
sedan i söndagskväll har jag varit på Lidingö och varit barnvakt åt Saga ♥
Moa följde med mig dit också, och vi har haft en toppenvecka!
 
Vi har varit på Skansen och kollat på djuren, gungat i parken, lagat mat och varit på Aquaria och kollat på hajar! Åååh! jag är toksaknig på Sagis nu! min lilla skrutt! man skulle ha en egen^^

Det kommer komma upp lite bilder från veckan men det blir inte förrän efter helgen för nu ska vi åka till gbg och Liseberg! rum är bokat i stugbyn och det kommer bli supermysigt! det är jag&mats, frida, lisa och mamma&pappa som ska åka, dom är där och väntar på oss!

Vad händer för skoj i helgen?

Tjingeling!

2 kommentarer:

tilda sa...

mina klockor ringer också helt öronbedövande så fort jag träffar en liten. huuuuu !

Elin sa...

haha! jag vet. men jag SKA plugga nu, så är det bestämt och har alltid varit så jag tänker stå emot! :)