fredag 28 maj 2010

te?kaffe?te?kaffe?kaffete?tekaffe?

jag vet inte vad jag vill ha!
mjölken får bestämma, finns det mjölk hemma blir det kaffi!

vad pysslar ni med idag?
eller ja, det är ju ingen idé o fråga, ni bara läser men vill inte svara på något iallefall ju!

nåja, jag har iallefall varit nere på stan o ätit lunch med mOos, och så tog vi en sväng i affärerna och kollade på oordnigen, och sen, för att pigga upp oss lite så tog vi en sväng på systemet och köpte varsinn flaska bubbel, lite rosé och lite rött^^
typist att jag ska jobba o hon ska åka till örebro, vore trevligt med en balkongkväll..
nåja, nu ska jag kolla om det finns mjölk!

Tjingeling!

2 kommentarer:

AnnaIda sa...

Tack vad söt du är :)
Förlåt att jag varit lite seg på att svara, hehe.

Frida sa...

dags för en UPDATE kaaaanske?