tisdag 23 mars 2010

myskväll!

for the win!
yepps, kvällen började med att Elina och Elin dök upp vid 6-tiden med lite muffins och ost&kex, efter en stund dök moa upp också, oså har vi suttit hela kvällen och förundrats över tv-världen.. har ni sett "dating in the dark" ?! jeez vilken sjukt program! det upprör mig verkligen! sen fortsatte det med lite D H och cougar town och nu har de precis åkt. Väldans trevlig kväll måste jag säga :)

o en bra dag också, fick massa gjort på hemtentan, dagen flög fram medan jag satt med näsan i böckerna, o nu har jag bara en liten del kvar att skriva imorgon, eller ja, liten o liten, men det är iallefall bara en 1 del av 6 att skriva imorgon, härligt!

nu ska jag hoppa i mysbyxorna och kura in under täcket, i soffan, o kolla på csi, o kanske somna litte ,^^

Tjingeling!

imisu ♥

Inga kommentarer: