måndag 8 februari 2010

nu är det snart tisdag o jag ska bädda upp soffan o lägga mig o sova..
måndagen är avklarad, det har varit en bra dag.
nu ska jag lägga mig ner och tänka på allt som är bra.
för visst tusan har det ordnat upp sig bra?
det trodde jag inte för några månader sen.
jag har hämtat mig bra, och det är väldigt mycket tack vare alla underbart braiga människor jag har runt mig.
inget kan göra mig lyckligare än tanken på dig, och vetskapen att du känner för mig, precis som jag känner för dig. total ärlighet, braighet och underbarhet.

sweet dreams..
tjingeling!

2 kommentarer:

AnnaIda sa...

Tack vad go du är Elin! :)
Jag hoppas att de tittar ner på mig och gillar den även om jag innerst inne vet att de skulle tycka att jag var galen ;)


Vad kul att läsa att det går bra för dig och din mast ;)
Härligt att livet börjar vända.

Men du, jag har helt glömt. Vad är det du läser nu i örebreeuw?


Kram på dig!

AnnaIda sa...

Vad skönt att höra, det bästa är att vi går mot ljusare tider nu också och då brukar det blir ännu bättre.
Det låter så härligt när du skriver om arvika och hur ni grejar i skogen och liknande, så skulle jag med vilja ha det.
Lite lugn och ro i skogen, vissa människor är inte gjorda för staden och jag är en av dom :)

Oj, socionom, det låter ambitiöst :)
3,5 går väldigt fort, jag har snart gjort mina två år och det känns som att vi nyss flyttade ner.


KRAM!