måndag 8 februari 2010

fredag: var i skolan, åkte hem, åkte buss till k-stad, mötte upp frida, lisa och mamma, käkade mcdonalds, åkte hem, mötte upp masten vid tåget. hängde gäng i gunnarskogs gränd, drack vin, pussades och somnade.

lördag: vaknade toktidigt, vid 8 (!) för masten tycker jag ska vända rätt min dygnrytm så när han vaknar vaknar jag. morronmyste, väckte frida och BQ, hängde lite på stan och när klockan närmade sig 14.00 gick masten, jag och frida på the roof, käkade en smaskit god lunch och kollade på fotboll. o vi hejjade naturligtvis på liverpool för er som undrar...^^ sen spenderades lördagkvällen i högvalta hos mor&far med tacos, vin och melodifestival. så nu har jag introducerat mats för melodifestivalen, och jag fick honom tillomed att rösta!

söndag; vaknade sådär tidigt igen men låg kvar o snoosade på masten i flera flera timmar och sen hängde vi litte med mamma&pappa och sen, sen kom det roligaste på hela helgen! Vi var på bandy! lisa's mackan fyllde år och hade innebandy match, så vi raffsade fram ett lakan, skrev lite grattis o hejjahejja och målade lite ballonger och for iväg och kollade på innebandy och hejjade som bara den.. wiiie! :) på kvällen lämnade jag som vanligt bort masten till tåget :/ och sen åkte jag hem, fikade lite med mamma&pappa och sen for pappa o jag mot kga o örebro..

nu är det måndag och jag har suttit på bibblan o läst o skrivit o läst och skrivit o varit überduktig^^

-o nu, nu kanske kanske kanske, med lite tur så har vi snart ett bo! (",)



tjingeling!

Inga kommentarer: