tisdag 9 februari 2010

för o slippa läsa en liiiten stund till, jag har redan dammsugat och dammat hela lägenheten och möblerat om i hyllorna och fixat så sitter jag lite här, klockan fem ska jag visst tvätta också så det kanske inte blir så himlans mycket läsning idag.. Jo! jag måste!

men, det jag skulle komma fram till med detta inlägg är:
- firar ni alla hjärtans dag?
- tycker ni det är en mysig dag?
- behövs en speciell dag för att tala om för någon att man tycker om den?


det är ju en mysig dag, men jag tycker också att det är lite smått onödigt sådär, jag är inte mer kär i masten på söndag än vad jag är idag,
så, grattis på mitt hjärtas-dag mast!


förresten är det synd om alla dom som är ensamma en sån dag




1 kommentar:

Elin sa...

sambon berättade att i japan så är det bara tjejerna som uppvaktar killarna på alla hjärtans dag. på julafton däremot så är det männen som uppvaktar kvinnorna :)