tisdag 12 maj 2009

Jag gjorde det!
Jag gick till frisören!
Jag klippte av mig håret!
Nu går det bara till axlarna, när det är plattat!
Det kommer bli lockit och fint sen när jag fixar det, tror jag^^
men jag kommer sakna längden, det var ju så långt.
men det behövdes, det behövdes verkligen!
o jag är ju nöjd^^

alldeles strax kommer m0a och så ska vi fixa färgen också för jag ser ut som en polkagris i håret :/ !

Oså är det ju Melodifestival ikväll också, bra dag!
synd att jag ska upp 05.15 imorgon, annars hade jag druckit drinkar ikväll^^

Tjingeling!

3 kommentarer:

humle sa...

ååh va spännande de ska bli å se!!! kan du inte lägga ut en bild, snääälla :)
PUSS! saknarej!

frida sa...

jag blir bloond nu :D

Mauliiin sa...

omg babe! när? var? varför? vad fint det låter. vilken färg blir det? PUSS! tack för i fredags förresten. ;D