onsdag 13 maj 2009

Beordrad övertid.
prutt!
jag som redan hade gått med på att jobba delat pass imorgon(torsdag)+fredag+måndag.
och nu beordrad övertid, 2 timmar på det också.
va?!
prutt prutt prutt!

det är ju bara och hoppas på att bygget ställer upp på mig när jag behöver det nästa gång..?

Slutar iaf. en timme tidigare idag, det är skönt, nu är det bara 2 timmar kvar.
då ska jag hem o slänga mig i soffan och sen inte röra mig från den på hela dagen!

Nu är jag förövrigt jätte snygg i håret, jag är helnöjd!
tack m0s för hjälpen!
egopic kommer^^

Hur är er dag? Känner ni er lite positivare än mig?

Tjingeling!

2 kommentarer:

FlaX sa...

jag jobbar för en gångs skull:) ganska positivt:D Men nu ska jag och springa lite intervaller och det ser ut att bli regn:( mindre positivt:P

Elin Wahlgren sa...

lägg upp en bild så man får se på håret! :D