måndag 9 mars 2009

Sista minuten

Varför varför varför lär jag mig aldrig?!
Varför ska jag alltid vara ute i sista minuten med allting?
Jag får för mig att jag är en ordningsam tjej som är riktigt jävla ordentlig men det är jag inte, jag är en slarvfia!

Skjut alltid upp allting till imorgon, vad du skulle ha gjort idag..
Mamma sa till mig att jag borde sluta tänka så här, och hur många gånger har jag inte försökt?

Jag pratar naturligtvis om skolan..igen..
uppsatsen skulle in idag, senast.. jag har haft 2 månader på mig.
och när satte jag mig?
klockan 16.05 idag när jag kom hem från jobbet..
nåja, jag fick den gjord och jag känner mig nöjd, men, när jag hade suttit med den i 4 timmar så kände jag liksom, WHY?! Varför satte jag mig inte lite grann då o då? hade jag börjat med den för 2 månader sen så hade det räckt att jag satt cirkus 15 min/dag så hade det varit gjort för länge sen, o 15 min/dag hade jag väl klarat?

nåja, världens bästa mOos kom hit med kall coca-cola o geisha, hon tyckte jag var värd det när jag varit så duktig^^
:]

just nu känner jag mig, trots coca-cola och choklad 20kg lättare och det beror på uppsatsen som är inskickad och klar.
nu är det bara en liten uppgift klar, sen lämnar jag pedagogiken bakom mig!

och nu ska jag gå o bli lite skedad o lösa lite suduko.

Nighinight everyone!

Inga kommentarer: