måndag 16 mars 2009

Hungry eyes

Jahopps, då sitter man vid datorn i morronrocken igen då.

vaknade vid 10 och sitter fortfarande här, 1,5 timme senare.
måste göra mig iordning och komma igång lite, har tvätt att hänga och golv som ska dammsugas.
Idag jobbar jag bara 17-22, så himla skönt, resten av veckan skulle jag också ha jobbat så men de behövde lite folk på övertid så ska jobba 15-22, det är inte så jobbigt att jobba de 2 timmarna extra och så får jag ju lite mer betalt och det kan ju behövas inför semester o allt :)

Hade en mysig lördag med Saga, inget roligt när man ska åka hem men får försöka åka upp när jag fått lön.
Fy fasiken va jag längtar efter lönen! Har inte haft någon lön på snart ett halvår så det ska bli så himla härligt!

Idag är det 4 veckor sedan som jag skickade mitt brev till TryggHansa så jag hoppas de hör av sig snart också! Och japanerna som ville ha min adress, jag faxade iväg den förra veckan så jag vill gärna ha ett brev från dem också :)

Nee, duscha kanske?

Tjingeling!

Inga kommentarer: